یکسره کار کردن چیلر نشانه چیست؟


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : چهار شنبه 20 اسفند 1399
بازدید : 73
نویسنده : admin

یکسره کار کردن چیلر یکی از مشکلاتی است که ممکن است برای هر یک از این دستگاه ها پیش آید. منظور از یکسره کار کردن، عدم اتوماتیک دستگاه است و می تواند دلایل مختلفی نیز داشته باشد. توجه داشته باشید که دستگاه های چیلر به دو نوع تراکمی و جذبی دسته بندی می شوند که ساختار هر دو نوع با یکدیگر متفاوت بوده و برای تعمیرات آن نیز باید عیب یابی دستگاه را به صورت درست انجام دهید. در ادامه توضیحات کامل تری از این قبیل نوشته ایم.
پایین بودن ظرفیت چیلر
یکی از اصلی ترین دلایل یکسره کار کردن چیلر، پایین بودن ظرفیت آن است. در هنگام خرید حتما باید با توجه به متراژ و شرایط منطقه انتخاب مناسبی داشته باشید. در صورتی که چیلر توان کافی برای برطرف کردن نیاز شما نداشته باشد قطعا باید زمان بیشتری را در حال کار کردن باشد.

یخ زدگی کویل اواپراتور
اواپراتور یکی از بخش های اصلی دستگاه چیلر است که در صورت خرابی آن، امکان یکسره کار کردن چیلر وجود دارد. توجه داشته باشید که در این صورت باید سریعا نسبت به تعمیر اواپراتور اقدام کنید تا مشکلی برای دستگاه پیش نیاید.
سیستم مبرد دچار نقص شود
سیستم مبرد می تواند از جنبه های مختلفی دچار نقص شود. در صورتی که این بخش به هر دلیلی دچار نقص شود طبیعتا دستگاه چیلر باید به صورت یکسره کار کند.
کثیف بودن کندانسور
دستگاه چیلر نیاز به سرویس کاری دوره ای دارد. به گونه ای که با توجه به میزان کارکرد و همچنین بازه زمانی مشخص نسبت به سرویس کاری دستگاه اقدام نمایید. توجه داشته باشید که کثیف بودن کندانسور می تواند یکی از اصلی ترین دلایل یکسره کار کردن چیلر باشد.

کثیف بودن کویل کندانسور
کویل کندانسور نیز یکی دیگر از دلایل یکسره کار کردن چیلر است که این بخش از دستگاه نیز باید تمیزکاری شود. کویل کندانسور پس از چند بار تمیز کاری بهتر است تعویض شود تا دستگاه چیلر نیز عملکرد مناسب تری داشته باشد.
گرفتگی در سیستم مبرد
در لوله ها و بخش های انتقال مبرد ممکن است گرفتگی ایجاد شود و این گرفتگی یکی از اصلی ترین دلایل یکسره کار کردن چیلر است. حتما باید با سرویس کاری چیلر گرفتگی های ایجاد شده در مبرد نیز رفع شود تا مشکلی دز عملکرد چیلر وجود نداشته باشد.
کثیف بودن یا گرفتگی فیلتر درایر
مشکل فیلتر درایر نیز به سرویس کاری چیلر مربوط است و در صورتی که تمیزکاری دستگاه به درستی انجام شود کمتر امکان یکسره کار کردن چیلر وجود خواهد داشت. فیلتر درایر همانطور که از نامش پیداست به عنوان فیلتر دستگاه عمل می کند و کثیف بودن آن بازدهی دستگاه نیز کاهش پیدا خواهد کرد.
نصب چیلر در محیط گرم
همانطور که می دانید چیلر یک دستگاه برودتی است و خنک بودن محل عملکرد آن را تسهیل خواهد بخشید. در صورتی که چیلر در محیط گرم نصب شده باشد طبیعتا انرژی بیشتری برای خنک کردن آن نیاز خواهد بود و دستگاه مجبور به کار کردن یکسره است.

وجود هوا یا گازهای غیر قابل تقطیر
در برخی مواقع ممکن است گازهای غیرقابل تقطیر یا هوا به داخل چرخه چیلر وارد شود که در این صورت طبیعتا گاز در چرخه باقی مانده و باعث یکسره کار کردن چیلر خواهد شد.
خراب یا بسته بودن شیر انبساط
در صورتی که چیلر به صورت یکسره کار کند حتما از سلامت شیر انبساط اطمینان حاصل کنید چرا که در صورت خرابی این شیر نیز ممکن است آسیب های جدی به دستگاه وارد شود.
تعمیر یکسره کار کردن چیلر
تعمیر یکسره کار کردن چیلر نیاز به دقت و توجه خواهد داشت چرا که این کار کاملا تخصصی بوده و حتما باید عیب یابی به صورت درست انجام شود تا متحمل هزینه های الکی نشوید. تهویه گستر راگا یکی از مراکز معتبر ارائه دهنده خدمات تعمیر چیلر است که از طریق آن می توانید از سلامت دستگاه خود اطمینان حاصل کنید. همچنین با سرویس کاری چیلر در محل، می توانید از یکسره کار کردن چیلر نیز جلوگیری کنید.
منبع این متن یک متن مرتبط در مورد تعمیرکار chiller جذبی است.



مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان vers و آدرس verst.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com